Solaxaylar və sağ əli ilə işləyənlər: uşaqların inkişafı və yenidən öyrətmək məsələsi

Solaxaylar və sağ əli ilə işləyənlər: uşaqların inkişafı və yenidən öyrətmək məsələsi

Solaxay uşaqları yenidən sağ ələ öyrətmək və ya olduğu kimi saxlamaq mövzusu artıq onilliklərdir ki,   valideynlərin, pedaqoqların və mütəxəssislərin mübahisə obyektidir. Bu məqalədə məsələnin müsbət və mənfi tərəflərinə aydınlıq gətirməyə çalışacağıq.

 

1. Psixoloji aspekt: ​​hər şeydən əvvəl, başa düşmək lazımdır ki, lateralizasiya - üstünlük verilən əlin formalaşması prosesi çox erkən yaşlarda başlayır. Bu halın məcburi dəyişdirilməsi uşağın psixoloji vəziyyətinə təsir edə bilər. Bu, çaşqınlıq, stress və yeni vəziyyətə uyğunlaşmaqda çətinlik yarada bilər. Bununla belə, hər bir uşaq fərdidir və nəticələri ümumiləşdirmək düzgün deyil.

 

Yenidən təlimin üstünlükləri:

 

Cəmiyyət və rahatlıq: insanların çoxunun sağ ələ yönümlü olduğu bir dünyada, sözsüz ki, məişət alət və obyektləri də ona müvafiq istehsal olunur. Bu, uzun müddətli perspektiv kimi uşağın həyatını asanlaşdıra bilər.

Sosial uyğunlaşma: ilk baxışdan bu keçid cəmiyyətə daha asan inteqrasiyaya kömək edə bilər, çünki əksəriyyət sağ əllidir və uşaqlara onların hərəkətləri daha təbii görünəcək.

Karyera imkanlarının genişliyi: maşınlar, kompyuterlər, musiqi alətləri və idman avadanlıqları ilə işləmək  də sağ əlli insanlar üçün daha praktik ola bilər.

Yenidən təlimin mənfi cəhətləri:

 

Psixoloji təzyiq: yenidən öyrənmə prosesi uşaqda stress və mənfi emosiyalar yarada bilər ki, bu da onun özünüqiymətləndirmə və təhsilə münasibətinə mənfi təsir göstərə bilər.

Şəxsiyyətin itirilməsi: uşaqların təbii quruluşunu dəyişməyə məcbur etmək şəxsiyyətinin formalaşmasına neqativ təsir edə bilər.

Motor bacarıqlarına mümkün təsir: bəzi uşaqlarda təkrar öyrənmə motor bacarıqlarının və koordinasiyanın inkişafına əks təsir göstərə bilər.

Valideynlər üçün məsləhətlər:

 

Övladlarınızı dinləyin: yenidən təlim keçmək təklifinə münasibətlərini müzakirə edin. Onların fikir və emosiyalarını nəzərə almaq vacibdir.

Mütəxəssis məsləhəti: şübhə varsa, psixoloq və ya nevroloqa müraciət edin. Onlar bu addımın uşağınız üçün praktiki və uyğun olub olmadığını müəyyən etməyə kömək edəcəklər.

Fərdi xüsusiyyətləri nəzərə alın: bütün uşaqlar təkrar öyrənməni eyni şəkildə qəbul etmirlər. Şəxsi qabiliyyətlər və istəklərinə diqqət yetirin.

Nəticə: solaxay uşağı yenidən öyrətmək və onun təbii lateralizasiyasını saxlamaq arasında seçim etmək bir çox amillərdən asılı olan, çətin bir qərardır. Yadda saxlamaq lazımdır ki, uşaq unikal şəxsiyyətdir və onun inkişafı böyüklərin qayğısına, dəstəyinə və anlayışına əsaslanmalıdır.